RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Robert - 25 augusti 2009 21:00

Då var skolan igång och därmed allvaret man ställs inför. Men samtidigt kan man tycka att det är skönt att vara igång igen istället för att slöa som jag har gjort under en stor del av sommarn. Med år två följer nya kurser, nya ansikten och nya klassrum som man ska tillbringa hela höstterminen i.

Och hösten börjar närma sig följt av vintern. Förr var jag en vintermänniska men inte längre. Dels på grund av dom stora snömängderna som kom förra vintern. Och med vintern kommer alla problemen som t ex försenade bussar, halka och inte minst det som jag alltid drabbas av varje vinter, Köldallergin.

Jag kommer att vara märkt av det hela livet tror jag, med eksem på fingrarna, händer, armarna och halsen. Så jag kan säga det att vintern alldrig kommer vara min favoritårstid, snarare min hatårstid.

Våren och sommaren, där kan man säga att det är den bästa tiden på året. I alla fall enligt mig ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards