RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Robert - 11 augusti 2009 19:26

Den 10 augusti fyllde morsan 50 år, något som hon inte tycker är kul att fira men vi åt på en fin restaurang. Och maten var jättegod.


Jag och lillsyrran.



Av Robert - 11 augusti 2009 15:50

Är det något väder som jag inte tycker så mycket om är regn, även snöstorm och stark kyla hör också dit. idag hade jag tänkt träna golf (har hållit på med det sedan jag var elva år gammal), men så öser regnet ner och det blev ingen träning som jag hade hoppats på för jag behöver verkligen träning. Var ute på en golfrunda ute på skottsund söder om Sundsvall, och då gick det riktigt illa. Utslagen är det som jag är dålig på men när man väl har kommit ut på fairway så går det bra. Det som är roligast är närspelet när bollen ska gå ner i hålet. Då var vädret helt perfekt.


Till slut ville regnet göra ett uppehåll så jag kunde åka och träna men det var gråmulet så in i bomben, men det gick i alla fall. 

Av Robert - 11 augusti 2009 13:36

Sommaren började förutom med 4 veckors jobb, med en resa till Tallinn. Tallin har en mycket vacker stadskärna med gamla medeltidshus och stadsmuren runt om.



Skulle gärna åka dit igen bara för att få se det man inte hann med.


Sommaren fortsatte med att jag åkte med på husbilssemester ner till Trelleborg och Tyskland.

I Tyskland besöktes Sassnitz och Stralsund, två mycket fina städer.

 Och vädret var helt perfekt. Soligt och varmt med lite svalkande vind.


 




 



 På vägen hem till Sundsvall stanade vi till i finfina Kalmar och jag fick till ett par bilder på Kalmar slott.



Av Robert - 11 augusti 2009 02:04

Nu efter många om och men har jag kommit igång med en ny blogg.

För er som hunnit se min tidigare blogg så kan jag berätta att den inte fungerade som den skulle så jag letade efter ett nytt bloggställe att blogga på, självklart gratis.


Inläggen från den tidigare bloggen kommer att publiceras så småningom på den här sidan ochjag kommer att göra mitt bästa för att den här ska bli lika snygg som den tidigare.


Vi ses.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards