RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Robert - 23 november 2009 20:45

Visserligen har man flera tusen tankar i skallen varje dag men det känns om att det är bara några få som finns där. Men i alla fall så kan jag berätta att jag var i stan med samma person som jag gick på bio med, och jag kan snart avslöja vem det är men inte idag. Men det är henne jag har tänkt på hela dan, det är henne jag gillar, det är henne jag vill vara tillsammans med. jag kan säga att nu vet mina jobbarkompisar hur det ligger till och jag har blivit ombedd att inte låta tankarna ta över styr, för det vill jag inte utan bara när jag har tid för det. Vi ska träffas igen på fredag, då är det disco på gång. Det ska bli mysigt, roligt och härligt. Fast vi hade en mysig stund tillsammans igår. Hon ville vara på stan, erbjöd att vara tillsammans och det blev lyckat. Hoppas att det händer igen, det vill jag bara mest av allt. 


Men först måste jag klara av en hel veckas jobb, och det känns som en evighet tills dess. Men det kommer att gå fort att få det överstökat, det har det oftast gjort.


Nu lite vacker musik som gillas av mig. Lyssna och njut


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards