RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Robert - 10 november 2009 21:30

Som nästan alla vet så måste man ta två sprutor för att få ett fullgått skydd mot svininfluensan och jag kan säga att jag har tagit min andra ikväll, och nu några timar senare börjar det göra ont inuti armen efter sticket som jag tror nästa dag kommer att bli helt outhärdligt att man knappt kommer att höja armen högre än huvudet, jag hade så när jag tog första sprutan och jag hade skitont i två dagar. Och nu när jag jobbar nästan heltid i ett snabbköp så kommer det att gå ut över jobbet med mycket svårigheter, men jag hoppas att mina sysslor i affären kommer att bli lättare med färre varor som ska allra högst upp på hyllan (jag kommer att gruva mig inför det).


Annars har det inte varit några konstigheter idag utan det är fortfarande hårt arbete med mycket tunga lyft som gäller, men visst har det dykt upp många okända och ibland skumma människor som inte vet hur man orienterar sig för att hitta sina grejer, och det är då jag kommer in, och jag börjar få grepp om hur allt ligger men också blir jag trött på alla förflyttningar som sker när jag inte är där och då hittar man oftast inte, men som tur är har jag bra kolleger som är till mycket hjälp. Och jag måste säga att vi har mycket trevlig personal som jobbar där och vet hur man bemöter kunder på allra bästa sätt, men samtidigt undrar jag hur det går för våran konkurrent på andra sidan vägen som råkar vara nämligen ICA Kvantum, och jag är väldigt nyfiken hur många det är som handlar på Coop Extra respektive ICA Kvantum och även hur mycket dom omsätter, men just nu tänker jag inte rota i det där utan jag fortsätter naturligtvis att göra mitt jobb även med en ond arm, för det ska ju absolut inte gå ut över kunderna.


Men som sagt så är jag kvar på Coop hela den långa vägen till jullovet, och vi har börjat ta fram julsakerna och dem har vi ställt så att det är det första kunderna ser när dom går in.


Cya :)   

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards