RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Robert - 20 november 2009 21:30

Nu har jag avslutat en av mina mest påfrestande veckor nånsin, det har varit mycket jobb och jag tror att jag har överansträngt mig en aning. Och vad var det jag kom att tänka på... jo för att när jag tittade på dom lokala nyheterna på tv så såg jag att Coop Extra där jag gör min APU, har blivit rånad. Och det inträffade knappt en timme efter att jag hade slutat så jag slapp utsätta mig för en massa fasa. Men jag tänker ändå på mina kolleger som jobbade då, och vad dom har blivit utsatta för, det är liksom det jag har i bakhuvudet just nu.


Men jag ska försöka släppa det den här helgen och börja tänka på det på måndag då jag börjar jobba igen, för nu är det så att jag ska gå på bio i morgon. Filmen som jag ska se är Twilight och den ska jag se tillsammans med den viss person. Det tycker jag ska bli jätteroligt, dels för att jag nästan inte vet vad den handlar om och att helt enkelt umgås med den som gillar mig. Det enda som jag vet om filmen är att det är vampyrer som är med i den filmen, mer vet jag inte men jag hoppas att den är spännade och bra, men det återstår att se.


Nu återstår det bara att önska trevlig helg men jag tror jag skriver lite grann imorgon.


Nu en rockklassiker.


Ha det ;)


Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards