RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Robert - 31 mars 2011 22:25

Så kan jag sammanfatta såhär när första veckan av en totalt sju veckor lång period av APU, och jag kallar det igentligen för jobb istället för praktik, för man får jobba mycket med kroppen när man ska flytta, lyfta och bära saker, och det är vad mitt jobb till stor del består av. Fast ibland kan det komma en del konstiga människor, eller så är det en vara som gått sönder så får man ta reda på det. Och är det nåt som jag lärt mig hitils så är det att när en låda med ett par glödlampor går i backen så blir det en smäll som blir nästan öronbedövande, eftersom att glödlampan är helt lufttomt, och om det inte är en låda somskyddar kan glassplitter spridas på en stor yta. 

Men förutom detta så trivs jag ändå på Coop, och det skulle varajättekul att få jobba en fjärde sommar där, och det är precis tre år sedan jag kom dit för första gången. Och sen dess har både jag och butiken förändrats, saker och ting har bytt ställe och allting där inne har blivit mer luftigare med bredare gångar. 


Nä om man skulle ta och förbereda inför fredagens jobb med lite sömn.

And now some U2-music

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards