RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Robert - 9 mars 2011 23:09

"In the middle of the break", så skulle man säga att det är nu, och snart är man i skolan igen. Och dom sista dagarna ska jag till bringa hos farsan en bit söderut 40 mil bort sådär. Och jag ska både dels träffa honom och hämta en kamera, som ska ersätta den som jag har nu, en Sony Cybershot. Och istället blir det en systemkamera med stor zoom, och förhoppningsvis bättre bilder som går snabbare och enklare att ta, med större skärpa. Och nog tror jag det, för den har tidigare används till bland annat reklamjobb, och det inger kvalite.

Men först måste ett besök på sjukhuset genomföras, det är visst nån typ av provtagning, vad för provtagning vet jag inte, och det kanske inte är så konstigt för alla dessa konstiga medicinord som:

- Bilirubin

- Amylas

- Kreatinin

- CRP

Ja, ni ser själva. Och inte blir man klokare att man senare googlar på dessa senare, ännu mer konstiga begrepp och formuleringar. Men en sak måste jag göra innan och det är att inte käka nåt på två timmar före provtagning, så jag får se en morgon utan frukost, men sen äre bara lasta in.


Nä, kanske lite sömn gör gott. Nu lite musik från en av mina favoriter, John Adorney, enjoy ;)

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards