RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Robert - 6 mars 2012 23:38

I tisdags förra veckan blev det klart, jag kommer att göra en praktik hos Berners i Birsta, en bilhandlare som har hand om märkena Wolksvagen, Audi och Skoda. Mitt arbetsområde blir först och främst administrationen, men möjligen senare även bilvård. Parrarellt med detta fortsätter jag såklart mitt vanliga jobbsökande, och igår hade det gett resultat i och med att jag fått svar på en ansökan som skickades iväg för tre veckor sen till IKEA, där man söker 10 sommarvikarier. Och jag var en av dom som gått vidare i IKEAs rekryteringsprocess och är därför bokad på en intervju nästa fredag. 


  


Men även på Berners finns det chans, när utbildningen är klar finns det möjlighet till visstidsanställning, bara alla pusselbitar finns på plats. Men hittils har arbetet inneburit en hel del pappers- och arkiveringsarbete, det var i alla fall så när jag lämnade jobbet idag, och jag vet därför att en stor pappersbunt väntar på att bli arkiverad till imorgon, sen är jag öppen för ännu mer nya uppgifter som ger mer kunskap.

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards