RIM - Musik, naturfoto och bussar

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Robert - 25 december 2011 21:31

Julafton har nyss sprungit förbi, och säkert var det många som gillade julvärden Kalle Moraeus, som jag tycker är helt underbar människa från djupaste Dalarna, och som fyllt upp rutan med sin värme. men många jämför förståss med gamle Arne som fram till 2002 var SVTs julvärd.

 

Julklapparna då? jo, själv har man gett syrran en Wake-Up-light, och även gett bort en del exemplar av min senaste produktion som syns nere i bild. Men tro det eller ej, men det blev ett ex kvar när alla mina släktingar och vänner hade fått sitt. Och det var verkligen nåt jag grubblade över länge, och nu vet jag inte vad jag ska göra med denne ensamme stackare. Äh, jag tar och ger den till Julia Högbom så får hon nåt att tänka över, vem vet. 


Den mest förekommande julklappen i min klapphög igår var faktiskt utan tvekan mjuka paket, men även ett och annat hårt paket var det också, men mest mjukt.


Senaste kompositionen lade jag också upp igår, ett år tidigare hade jag också specialkomponerad musik, men den lade inte upp på självaste julafton, utan i början på december. Låten i fråga är Tranquill Moments, och så här lät det.

 

Presentation


Hej och välkommen till en bussförares blogg.
Det var under 2012 som jag antog utmaningen att plugga till bussförare vid Liljaskolan i västerbottniska Vännäs, tre mil utanför Umeå. Jobbar idag inom lokaltrafiken i Sundsvall

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards